Kaartverkoop Okie Dokie op de schop

Nu de lente begonnen is en de zon zich steeds vaker laat zien, komen ook de Okie Dokie kriebels weer op! Als bestuur hebben we er in ieder geval weer ongelooflijk veel zin in!

Zoals u misschien vandaag in de Wegwijs heeft gelezen, zal de kaartverkoop voor Okie Dokie dit jaar anders gaan verlopen. We hebben er voor gekozen om “de rij” af te schaffen. In plaats daarvan gaan we werken met een online voorinschrijving, waarover we gaan loten. We vonden het niet meer van deze tijd om tussen de 9 en 15 uur in de rij te moeten zitten voor een kaartje: alsof er een wereldartiest in Wijchen kwam optreden! Ook realiseerden we ons dat door deze rij, Okie Dokie voor veel ouders helemaal niet zo toegankelijk is als we zelf zouden willen. Door te gaan loten, heeft iedereen ongeacht zijn situatie, evenveel kans op kaartjes voor Okie Dokie Dorp!

Wilt u uw kind inschrijven voor Okie Dokie Dorp? Lees de volgende instructie dan goed door:

  1. Vanaf donderdag 18 mei vanaf 10.00u tot zondag 21 mei 22.00u kunt u uw kinderen voor-aanmelden via onze website.
  2. Net als in de oude situatie kunt u maximaal vijf kinderen voor-aanmelden, per inschrijving. Ter verduidelijking: de loting die later volgt, is van toepassing over de volledige inschrijving.
  3. Voor elk kind moeten de volgende gegevens worden ingevuld.
    1. Voornaam
    2. Achternaam
    3. Geslacht
    4. Geboortedatum
    5. Straat
    6. Huisnummer
    7. Postcode
    8. Woonplaats
    9. Bijzonderheden (zoals bv. Medicatie, geen zwemdiploma etc.)
    10. Telefoon mobiel ouder/verzorger
    11. Tweede telefoonnummer ouder/verzorger (optioneel)
    12. Mailadres: hier wordt de bevestiging van de inschrijving van het kind naartoe gestuurd.
    13. Voorkeur: per kind kunnen twee voorkeuren worden opgegeven, op basis van voor- en achternaam. Wij doen ons best doen om het kind tenminste bij één voorkeur in de groep in te delen.
    14. Nieuwsbrief? – Tot en met Okie Dokie Dorp kunnen wij u nieuwsbrieven sturen per mail, wanneer wij denken dat dit nodig of handig is. Dit beperken we tot max. 5 nieuwsbrieven. U kunt zich na ontvangst van de eerste nieuwsbrief direct uitschrijven, mocht u hier toch geen behoefte aan hebben.
  4. Na het inschrijven van het eerste kind komt er op uw scherm een bevestiging te staan van de inschrijving met daarbij ook een inschrijvingsnummer vermeld. Belangrijk: Schrijf dit nummer op! Dit nummer heeft u nodig om bij inloting de kaarten op te kunnen halen! Op dit scherm heeft u tevens de mogelijkheid om uw inschrijving af te ronden, óf een volgend kind onder dezelfde inschrijving in te schrijven. Daarvoor vult u opnieuw alle bij punt 3 benoemde velden in. Na het vijfde kind onder dezelfde inschrijving wordt de inschrijving automatisch afgesloten.
  5. Enkele dagen na de voorinschrijving ontvangt u van ons nog een e-mail per ingeschreven kind, met daarin de gegevens van het kind ter controle.
  6. Op zondag 28 mei vindt de loting plaats. Deze loting wordt automatisch en volledig willekeurig getrokken. Zijn alle beschikbare plekken verloot, dan volgt er nog een aanvullende loting. Deze loting is bedoeld om een reservelijst te genereren. Mocht deze lijst nodig zijn, dan zal deze op volgorde van inloting worden aangewend.
  7. Na de loting wordt per vooringeschreven kind een e-mail verstuurd met daarin de volgende boodschap:
    1. Je bent ingeloot.
    2. Je bent niet ingeloot
    3. Je staat op de reservelijst.
  8. Mocht deze e-mail om welke reden dan ook niet aankomen, dan heeft u ook de mogelijkheid om de uitslag voor uw inschrijving (op basis van uw inschrijvingsnummer) te bekijken op een pagina die na de loting bekend wordt gemaakt.
  9. In de dagen na de loting ontvangen alle ingeschreven kinderen een e-mail met aanvullende instructies voor het ophalen en betalen van de weekkaarten.
  10. De datum waarop de kaarten betaald en opgehaald kunnen worden, wordt na de loting bekend gemaakt. Belangrijk om te weten: alle kaarten binnen één inschrijving moeten gelijktijdig opgehaald en betaald worden. Bestaat een inschrijving uit een vriendengroepje, dan is het niet nodig om vijf man sterk langs te sturen. Dit jaar kunnen de kaarten ook per pin worden voldaan!

Goed om te weten:

  • Een dubbele inschrijving van hetzelfde kind is niet toegestaan! Het systeem laat dit ook niet toe. Mocht desondanks blijken dat door het invullen van onjuiste gegevens kinderen tóch dubbel worden ingeschreven, behouden wij ons het recht voor om het kind uit te sluiten van deelname.
  • Elk kind maakt evenveel kans, ongeacht of het kind uitmaakt van een inschrijving met meerdere kinderen, of als enkele inschrijving. Wij hanteren het principe van vijf kinderen per inschrijving, zodat u de zekerheid heeft dat bijvoorbeeld broer /zus, beste vriendje / vriendinnetje óf beide wel óf beide niet ingeloot worden.
  • De reservelijst blijft in stand tot en met Okie Dokie Dorp. Wij kunnen geen garanties geven over het in aanmerking komen voor kaartjes op de reservelijst. Mochten er plaatsen beschikbaar komen, dan nemen wij zelf contact op.
  • Een kaartje voor Okie Dokie Dorp kost net als afgelopen jaar 25 euro.

We hopen met deze nieuwe manier van inschrijven een eerlijke en toegankelijke manier gevonden te hebben om in aanmerking te komen voor een kaartje voor Okie Dokie Dorp. Mocht u naar aanleiding van dit bericht toch nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via info@okiedokiedorp.nl.